Uppdatering..


Har varit riktigt dålig på att uppdatera. Den första som alltid märker att jag inte bloggar lika mycket är min söta mamma, som läser min blogg varje dag. Pötti!! Men jag har jobbat som ett djur dom här dagarna, så när jag har kommit hem så har jag bara slängt mig framför soffan och slappat. Orkar inte ens kolla på en dator eftersom jag står och säljer dom varje dag haha. Men jag älskar att blogga, och jag tycker det är så kul att kunna kolla tillbaka på det man har skrivit när man blir äldre. 
Men det har väl inte hänt så jätte mycket.. Jag var ute med Natalie, Becca och Nattas mamma på Tranquilo och tog lite drinkar, åå det var så gott! Smakade som hallondaquiri.
Dagen efter så skulle alla tjejer dra till Nefretiti, men kön var helt utan att överdriva 150m lång! Det var sjukt! Men vi gjorde en liten fuling och klämde oss före i kön haha. Vi stod där i kanske 10 minuter och var bara kanske 2 meter från ingången, men då visade vakten upp en skylt där det stod fullsatt haha, taskigt läge!!
Så vi drog till gamla Tintin och käkade istället. Men det var mysigt det med :) Sedan blev det övernattning hos tjejerna.
Sedan har jag också shoppat som en galning! 

Kommer självklart att lägga upp bilder från dessa dagar, och eftersom jag slutar tidigt på jobbet imorgon så ska jag slänga upp några redan då. 

Nu ska jag laga lite mat som jag kan ta med mig till jobbet imorgon, sedan blir det läggdags för mig.
Sov gott så skriver jag mer imorgon.

Pusss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0