Myskväll med tjejerna!

I tisdags så hade vi en liten myskväll hemma hos Natta, Becca och Paulina. Carro och Karolin kom dit också. Det var verkligen jätte mysigt!! Dom lagade jätte god nyttig mat. Pasta, kyckling, sallad och keso :)
Men sedan så hade jag och Carro tagit med oss kanske 2kg godis (utan att överdriva) så då blev det inte så nyttigt längre. Vi alla la oss i soffan och kollade på en jätte bra film, Percy Jackson tror jag den hette.
Jag hade jätte kul! Och jag har aldrig i hela mitt liv haft så bra vänner som jag har nu!
Här kommer bilder från kvällen:

Jag och Carro väntar på maten :)


Gott OCH nyttigt!


Godiset var populärt!

Det kändes lite som när man var liten och hade pyjamas party. Hur mysigt som helst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0