Daytime med kusinen :)

Det var riktigt längesedan jag var med kusinen Nathalie. Hon har ju blivit gravid och förlovat sig, och det är så svårt och inse. Jag ringer fortfarande och frågar om vi ska mötas för att ta en cigg eller om hon ska med ut och festa. Man glömmer liksom bort att man blir äldre och att saker och ting förändras. Det känns som att det inte alls var längesedan som vi satt och kollade på "Hitta Nemo" och asgarvade! Nu ska hon bli mamma och gifta sig. Tiden går äckligt fort! Men jag är glad för hennes skull! :D 



Vi åkte i alla fall tillsammans in till stan i hennes FETA volvo, vevade ner rutorna och satte på feeet musik! Sedan gick vi runt och kollade lite i affärer. Vi hade inte så mycket tid på oss, men jag hann i alla fall köpa mig en klocka och en liten tröja :)


Min klockis :D 650kr (tidigare 1500kr) från Ur & Penn


Beige kort tshirt från HM 79,50kr

Jag köpte även en långklänning från HM, men den var inte alls så fin som jag trodde när jag provade den, så det får tyvärr bli en retur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0