Bowling med La Familia

Efter att Nathalie släppt av mig hemma, så kom min mami och plockade upp mig, så åkte vi till Stig Center för att spela bowling. Jag och hennes kille Martin blev riktigt tävlingsinriktade, men inte alltför oväntat så vann jag ;) haha. 
Det var riktigt roligt, detta måste göras om!


Mamma och morfar gav allt, men tyvärr räckte det inte för att vinna över The bowlingmaster ;)


Jag och min söta morfis


Spänningen är olidlig!


Jag och världens underbaraste Bonus pappa :)


Yeeeah :)


Blev sedan bjuden på restaurang, jätte gott och mysigt! :)

Vet inte vad jag hade gjort utan min underbara familj. Ni får mig att må så bra, tack för att ni finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0