Godnatt


Imorgon blir det att vakna tidigt och åka iväg till jobbet. Jag har storstädat hela dagen, känner mig duktig nu =)
Och så laga jag precis spagetti och köttfärssås att ta med till jobbet imorgon. Jag slösade alldeles för mycket pengar på att äta ute förra månaden. 

Nu har jag bokat teori och uppkörning, men jag har inte sagt till någon vilket datum det är, för jag har hört att det betyder otur. Vill verkligen ha körkort!! Det känns så hemskt när man träffar på någon man känner som är några år yngre än en själv, som kör runt i en egen bil. Jag som lovade mig själv att ta körkort när jag fyllde 18! 
Men jag kan i alla fall säga att uppkörningen är i slutet av augusti / början av september ;)

Ska nog tatuera mig i slutet av denna månaden också. =)

Förlåt att jag fortfarande inte lagt upp bilder från festerna och shoppandet, men ska verkligen försöka hinna med det imorgon.

Sov gott, så skriver jag mer imorgon.

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Daniella

Det betyder verkligen otur att berätta vilket datum du gör det , har vart med om det :(. Men jag önkar dig lycka till och hoppas du har ditt körkort snart. Du blir fri som en fågel vill jag lova .. Puss på dig snygging

2010-08-06 @ 17:07:41
URL: http://danaisdana.blogg.se/
Postat av: Daniella

Det betyder verkligen otur att berätta vilket datum du gör det , har vart med om det :(. Men jag önkar dig lycka till och hoppas du har ditt körkort snart. Du blir fri som en fågel vill jag lova .. Puss på dig snygging

2010-08-06 @ 17:08:26
URL: http://danaisdana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0